My LoViNg FaMiLy

My LoViNg FaMiLy

Thursday, July 22, 2010

Assalamualaikum W.B.T
Ari ni aku berada pulak di kg halamanku(kira kg gak la walaupun putrajaya)...aku balikpulak sebab tak jadi p Pimpin Siswa anjuran USM....aku malas nak p sebab gena g ngan budak2 la...kalau kena g ngan rakan sebaya ok gak la....
lagipun aku lebih suka blk kg...sebab leh tgk anak2 n bini stelah ditinggalkan seminggu....
bila aku ada bersama depa aku rasa sgt bahagia...leh main2, gelak2 n gaduh2 ngan depa...
selain tu dpt meringankan beban bini yang setelah penan melayan kerenah depa seminggu dengan seorg diri...kalau aku ada sedikit sebanyak leh bahagi kerja.....
pengorbanan bini aku sgt banyak dengan menjaga anak2 disamping bekerja seharian...
diharap bila aku blk dpt menceriakan dan mambantu dlm bebrapa ari ni utk melayan kerenah anak2....
apa2 pun aku sangat menyayangi dan mengasihi isteri dan anak2....walaupun aku berjauhan tetapi dihati ini tetap mengingati depa selalu....hanya tuhan yg tahu....aku pergi adalah untuk masa depan kami bersama bagi lebih bermakna dan menambah pendapatan keluaga kelak....

i love my family......................

No comments:

Post a Comment