My LoViNg FaMiLy

My LoViNg FaMiLy

Monday, July 19, 2010

Melangkah setapak lagi di dalam ilmu ICT....


Assalamualaikum W.B.T....

Pembuka kata dengan lafaz yg mulia...

Bismillahirrahmanirahim...

Hari ini merupakan hari yang bersejarah bagi aku kerana buat kali pertamanya aku akan memulakan segala diary dan perkara2 yang berpengetahuan mengenai penagalaman, sejarah hidup serta segala macam sekiranya aku rasa perlu diletakkan didalam blog ni...

Idea ini tercetus setelah balik dari kelas Bahasa Melayu IV tadi....apabila aku berjalan seorang diri tanpa kengkawan, aku gterpikir lak nak buat blog bila balik bilik nanti...

Jadi sesampainya aku dibilik aku terus buka PC n terus kodek2....aku nie bukan la pandai sgt tentang benda2 ICT ni...tapi kira boleh gak la...kalau ada sesapa yang lebih maju setapak dari aku ini cuba2lah bantu insan yang kurang berpengalaman mengenai blog ni yer...

nie kira kali permulaan biarlah setakat ini dulu...chow chin chow....

1 comment:

  1. ooo x habaq pun ada blog... oooo nk surprise yer... mentang2 la ayg bz x dan nk layan semua blog2 nie... ok tahniah la... selamat maju kehadapan.....

    ReplyDelete