My LoViNg FaMiLy

My LoViNg FaMiLy

Monday, July 19, 2010

Kelas tutorial belum bermula...masih rileks lai la....

gambaq keluargaku yang amat kukasihi dan disayangi....



Assalamualaikum W.B.T



permandangan USM dr bilik aku........

Selamat tengahari...hari bangun dah lewat dah...lepas subuh tido balik sampai kul 10pg...




ari nie pagi tak de kelas lai...petang baru ada tu pun kul 3...letih berehat kat dlm bilik...




masa kat bilik ni asyik dok ngadap pc nie jer la...search sana sini cari bahan pelajaran...mengembangkan ilmu pengetahuan secara siber...dalam dok asyik mencari bahan tu sempat la juga dok chat-chat nagn kengakawan n juga abg aku...ngan abg aku sembang pakai skpe la...tu la zaman dah canggih ni maca2 leh buat...
I/C bagi mengesahkan aku seorang pelajar USM.....



dalam masa yang sama didalam kepala otak ni masih bergusar lagi mengenai masa depan aku, keluarga dan juga kerjaya....semuanya perlu difikirkan...penin juga la...ni kira masih baru 3 minggu bukan 3 thn lai....tapi apa2 pun aku setiap hari berdoa dan akan terus berdoa agar diberi kerdhaan dari Allah untuk meneruskan hidup yang mendatang dengan selamat dan berjaya.....

kerjaya aku sebagai Inspektor dan Pegawai Parol Daerah.............


bagi aku untuk mencapai kejayaan dan kecemerlangan dalam hidup dan kerjaya mestilah dilalui dengan pengorbanan....sampai bila aku harus berada ditahap yang biasa yg telah aku lalui selama ini..aku juga ingin maju setapak lai kehadapan....maka dengan itu aku meneruskan study kat cni....USM>>>>

No comments:

Post a Comment